Coördinator inkoop

Facilitair
Barneveld
29-12-2025

minimaal 16 uur en maximaal 30 uur per week (uren in overleg)
wat ons betreft kun je snel beginnen
Barneveld

Van hart tot hart, zo werken we bij Zorgorganisatie Norschoten.
En nee, dat is geen loze kreet, dat is hoe wij zorg verlenen, ondersteuning bieden, behandelingen geven en ons inzetten voor een mooie, fijne dag. Elke dag weer. Relatie met de ander staat bij ons namelijk centraal. Of dat nou een bewoner of een cliënt is. Familie of naasten. Of een collega.

Wat ga je doen?
Door jouw talent om overzicht te bewaren en met echte aandacht te werken, zorg je als coördinator voor de inkoop van (investerings)goederen en diensten met de beste prijs-kwaliteitverhouding én neem je de regie in contract- en leveranciersmanagement.
Je werkt in een klein team, onderdeel van afdeling Facilitair. Met Wilma, medewerker inkoop, werk je nauw samen. Je pakt de regie en werkt zelfstandig. De ondersteunende verbinding zoeken vind je ook belangrijk. Met locatiemanagers, leidinggevenden en bijvoorbeeld het Kennis-en Behandelcentrum. Je adviseert en informeert bij inkoop- en investeringsbeslissingen. Daarnaast werk je mee aan het verder ontwikkelen van het duurzaam inkoopbeleid.

Je werkt ook als een meewerkende inkoper. En je coördineert de dagelijkse aankopen en bestellingen. Ook de logistieke afhandeling van ingekochte goederen doe je met enthousiasme. Je bent verbindend, schakelt makkelijk en houdt overzicht. Onze coördinator inkoop gaat met zwangerschapsverlof. We verwelkomen daarom graag een tijdelijke collega. Je standplaats is de locatie Klaverweide in Barneveld. De werkdagen en tijden overleggen we met elkaar.

Dit bieden we je: goed salaris, fijn team en superleuke baan.

  • Salaris minimaal € 3.644,59 en maximaal € 5.230,32 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal FWG 55 van de cao VVT), plus 8% vakantiegeld en een eindejaarstuitkering van 8,33%.
  • Een contract voor ongeveer 6 maanden (de duur van het zwangerschaps-en ouderschapsverlof).
  • Tien grote kersen op de taart. Lees hier om welke kersen het gaat.
  • Fijn, klein team.

Klinkt dit als muziek in je oren? Dan neem jij dit mee:

  • Hbo werk- en denkniveau en vakkennis op het niveau van Nevi 2.
  • Kennis van productnormen, relevante wet- en regelgeving en digitale applicaties waarmee wordt gewerkt.
  • Ervaring in coördinatie en aansturing van processen.
  • Tact, onderhandelingsvaardigheden, zorgvuldigheid en overtuigingskracht.

Zo word jij onze nieuwe collega
Heb je zin om bij Norschoten aan de slag te gaan? Leuk, je bent van harte welkom.
Wil je meteen reageren? Klik op de sollicitatiebutton hieronder en reageer direct – zonder motivatiebrief.
Vragen? Neem dan contact op met Marcel Mulder, manager facilitair en vastgoed, 06 81 10 98 74.
De gesprekken plannen we in overleg.
Wacht niet te lang met reageren, zodra de juiste kandidaat zich meldt sluiten we de werving eerder.

In 4 stappen in dienst

SolliciteerNorschoten.nl

Stap 1 solliciteren

Stap 2 gesprek

Contract

Stap 3 contractvoorstel

Welkom

Stap 4 in dienst